Klachtenregeling CapitalHEROES

De medewerkers, coaches en trainers van CapitalHEROES doen hun uiterste best om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch zou het kunnen gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent of dat je een klacht hebt. 

Heb je een klacht? Dan kun je je in eerste instantie telefonisch of schriftelijk tot ons wenden. Wij zullen je klacht in behandeling nemen, vertrouwelijk behandelen en in ieder geval binnen 2 weken schriftelijk reageren. De medewerkers van CapitalHEROES zullen hun uiterste best doen om de klacht gezamenlijk in elk geval binnen 4 weken op te lossen. Mocht dit niet gelukt zijn, dan zullen we je daarvan binnen deze periode op de hoogte stellen en daarbij een indicatie geven wanneer uitsluitsel kan worden gegeven. 

Klachten zullen worden geregistreerd en voor de duur van 2 jaar worden bewaard. 

Nederlandse Vereniging voor NLP 

Wanneer we onverhoopt een mogelijk geschil toch niet gezamenlijk opgelost krijgen, dan verwijzen we je naar de Nederlandse Vereniging voor NLP (NVNLP) waar CapitalHEROES bij aangesloten is. De NVNLP heeft een onafhankelijke, professionele klachtenprocedure voor haar leden en zij zullen ook jouw belangen behartigen. Mocht je hiervan gebruik maken, is de uitspraak bindend voor CapitalHEROES en de evt. consequenties zullen door ons worden afgehandeld. 

De klachtenregeling van de NVNLP kun je hier in pdfformaat downloaden.